dimecres, 24 de novembre del 2010

Comentaris ací sessió dimecres


Avui, dimecres, s'ha celebrat la quarta sessió d'espaiCinema d'aquest curs, amb la projecció de dos magnífics documentals: L'home que plantava arbres i A tornallom. El debat ha estat participatiu i es pot continuar amb aquest post. Animeu-vos a participar. Al post anterior (diumenge, 21 de novembre) anunciant la sessió "anonim" i "lidia" ja han deixat dos comentaris, que podeu llegir fent clic ací o consultant les entrades anteriors. Però és preferible fer servir aquesta entrada.

2 comentaris:

lidia ha dit...

Gracias por mostrarmos el corto de "el hombre que plantaba árboles", me ha parecido precioso, lleno de vida, movimiento y ternura. Sin duda es un corto muy trabajado,una obra de arte.
Creo que es un buen recurso educativo: por una parte nos sirve para concienciar a los niños/as de la necesidad de cuidar la naturaleza para poder vivir y por otra puede ayudarles a que desarrollen el gusto por el arte y por el cine.
Saludos.

Anònim ha dit...

Hola a todas, aunque se ha propuesto que utilicemos esta entrada para dejar los comentarios, en la otra ventana de la sesión del miércoles donde aparece Vicent, etc. se está llevando a cabo un debate y unas aportaciones muy interesantes, esperemos que continue, y a ver si de ahí pudiera salir algo constructivo para hacerlo práctico.
Saludos.